Translate

среда, 4. септембар 2013.

TREĆI DUHOVNI ZAKON USPEHA - Deepak Chopra

Treći duhovni zakon uspeha je Zakon karme.
"Karma" je delatnost, ali i posledica te delatnosti; to je istovremeno i uzrok i posledica, jer svaka delatnost stvara silu energije koja nam se vraća u sličnom obliku. Nema ničeg neobičnog u Zakonu karme. Svi smo čuli izraz "Kako seješ, tako ćeš i žeti.". Očigledno, ako želimo stvoriti sreću u vlasti­tom životu, moramo naučiti kako sejati seme sreće. Zato karma uključuje delatnost svjesnog odabira.
1 vi i ja donosimo bezbrojne odluke. U svakom tre­nutku našeg postojanja nalazimo se u polju svih mo­gućnosti gdje postoji beskonačnost odabira. Neke od tih odabira donosimo svesno, a druge nesvesno.
Međutim, najbolji način razumevanja i najveća upotreba karmičkog zakona nalazi se u osvešćivanju izbora koje činimo svakog trenutka.
Sviđalo vam se to ili ne, sve što se zbiva u ovom tre­nutku rezultat je odluka koje ste doneli u prošlosti.
Na nesreću, mnogi od nas donose te odluke nesvesno i zato o njima i ne mislimo kao o izboru a ipak, radi se upravo o tome.
Kada bih vas uvredio, vi biste najverovatnije oda­brali da se osećate izazvani. Kad bih vas pohvalio, najverovatnije biste odabrali da budete zadovoljni. Međutim, razmislite o tome: ipak se radi o izboru.
Mogao bih vas izazvati i uvrediti, a vi biste mogli odabrati da se ne uvredite. Mogao bih vas pohvaliti, a vi biste mogli odabrati da vam to ne laska.
Drugim rečima, većina nas je postala, iako stalno odabiramo, poput skupa uvetovanih refleksa koji se stalno aktiviraju od ljudi i okolnosti i završavaju u predvidljivim obrascima ponašanja. Ovi uvetovani refleksi nalik su Pavlovljevom uvetovanju.
Naučnik Pavlov je sla­van po svom eksperimentu sa psom: ako zazvonite svaki put kad hranite psa, pas će vrlo brzo početi lučiti pljuvačku samo na zvuk zvona, jer je povezao jedan nadražaj sa drugim.
Većina nas, kao rezultat uvetovanja, na isti pred­vidljivi način reaguje na nadražaje iz okoline. Čini se da neki ljudi i okolnosti automatski podstiču naše reak­cije, dok mi zaboravljamo da se ipak radi o izboru koji je pred nama u svakom trenutku našeg postojanja. Taj izbor jednostavno je nesvestan.
Ako za trenutak zastanete i pogledate kakve odluke donosite kada ih donosite tada ćete tim činom sve­dočenja celi proces prebaciti iz nesvesnog područja u svesno. Ovaj postupak svesnog odabira i svedočenja daće vam veliku snagu.
Kad birate, bez obzira o čemu se radi zapi­tajte se pre svega: "Kakve će biti posledice odluke koju donosim?" Vaše će srce odmah znati.
Drugo:
"Hoće li taj izbor doneti sreću meni i ljudima oko mene?" Ako je odgovor da, tada sledite taj izbor. Ako je odgovor ne, ako taj izbor stvara nevolje bilo za vas ili ljude oko vas, nemojte ga odabrati.
Jednostavno, zar ne?
Od bezbrojnog mnoštva izbora koji su vam dostupni svakog trenutka, samo će jedan stvoriti sreću za vas i one oko vas. Kad odaberete njega, kao posle­dica pojaviće se oblik ponašanja koje se naziva spon­tano, ispravno ponašanje. Spontano ispravno ponašanje je pravo ponašanje u pravom trenutku. To je pravi odgovor na svaku situaciju. To je delatnost koja "hrani" vas i svakog ko je pod uticajem te delatnosti.
Mehanizam kojim vam svemir pomaže doneti spontano ispravne odabire vrlo je zanimljiv. Odnosi se na osećanja u vašem telu. Vaše telo doživljava dve vrste osećanja: jedno je udobnost, a drugo neudobnost. U trenutku kad svesno odabirete, obratite pažnju na
telo i pitajte ga: "Ako odaberem ovo, šta će se dogo­diti?" Ako vam telo pošalje poruku udobnosti, izbor je ispravan. Ako telo pošalje poruku neudobnosti, izbor nije prikladan.
Neki ljudi osećaju poruke udobnosti i neudobnosti u području solarnog pleksusa, ali većina ljudi ih oseća u području srca. Svesno obratite pažnju na srce i zapitajte ga šta da činite. Pričekajte reakciju - telesnu reakciju u obliku osećanja. Osećaj bi mogao biti vrlo profinjen i tanan  ali biće tu, u vašem telu.
Samo srce zna ispravan odgovor. Većina ljudi misli da je srce maglovito i sentimentalno. Međutim, nije. Srce je intuitivno, celovito, sadržajno, odnosno nije usmereno "na pobedu ili poraz. Ono prodire u kosmičko polje čiste potencijalnosti, čistog
znanja i beskonačne organizujuće snage i uzima sve u obzir. Ponekad ne izgleda racionalno, ali srce ima računarsku moć koja je mnogo tačnija i preciznija od bilo čega unutar granica racionalne misli.


Kad god to poželite možete koristiti Zakon karme da biste stvorili novac, obilje i protok svakog dobra u vašem smeru. Međutim, najpre morate postati svesni da se vaša budućnost stvara odabirom kojeg činite u svakom trenutku svog života. Ako to činite redovno,
tada potpuno koristite Zakon karme. Što više osvešćujete svoje odabire, oni će sve više biti spontano ispravni i za vas i za one oko vas.
Šta je s prošlom karmom i kako ona deluje na vas?
U pogledu prošle karme imate tri mogućnosti. Prvo, možete otplatiti svoje karmičke dugove. Većina ljudi odabira upravo to, naravno nesvesno. I to takođe, može biti vaš odabir. Ponekad je u plaćanje dugova uključeno mnogo patnje, ali Zakon karme kaže da će se
svaki dug naplatiti. U svemiru postoji savršeno knjigo­vodstvo. Sve što se događa stalna je razmena energije.
Drugo, možete preoblikovati ili preobraziti svoju karmu u ugodniji doživljaj. Radi se o vrlo zanimljivom procesu tokom kojeg, kad plaćate svoje karmičke dugove, pitate sami sebe: "Što mogu naučiti iz tog doživljaja? Zašto se to događa i kakvu mi to poruku svemir prenosi? Na koji način mogu upotrebiti to iskustvo za dobro drugih ljudi?"
Čineći tako, tražite seme mogućnosti i povezujete to seme sa svojom životnom svrhom o ko­jem govori Sedmi duhovni zakon uspeha. Na taj način možete preoblikovati svoju karmu u nov izraz.
Na primer, ako ste slomili nogu baveći se sportom, mogli biste se zapitati: "Šta mogu naučiti iz tog doživljaja? Kakvu mi poruku prenosi svemir?" Možda je poruka sadržana u zahtevu da usporite i da se sle­deći put prema svome telu odnosite sa više pažnje. A
ako je vaša svrha da druge podučavate ono što znate, tada biste pitajući se: "Na koji način ovaj doživljaj može koristiti drugim ljudima?", mogli od­lučiti da podelite sa drugima to što ste naučili
napisavši knjigu o sigurnom bavljenju sportom. Ili biste mogli oblikovati posebne sportske cipele ili po­magalo koje će sprečiti vrstu povrede koja se dogo­dila vama.
Na taj način, plaćajući svoje karmičke dugove pret­vorićete nezgodu u dobrobit koja vam može doneti bogatstvo i ispunjenje. To je preoblikovanje karme u pozitivno iskustvo. Niste se stvarno oslobodili karme, ali ste iskoristili karmički događaj i iz njega stvorili novu i pozitivnu karmu.
Treće, karmu možete transcendirati. Transcendirati karmu znači postati nezavisni od nje.
Način da se trnnscendira karma sastoji se u tome da održavate
doživljaj procepa, Sopstva ili duha. To je nalik pranju prljave odeće u vodenoj struji. Svaki put kad je perete, uklonili ste nešto prljavštine. Nastavite prati, iznova i iznova, i odeća je svaki put nešto čistija. Seme karme perete ili transcendirate zaranjajući u procjep i izlazeći iz njega. To se, naravno, čini vežbanjem meditacije.
Sve delatnosti su karmički doživljaji. Popiti šoljicu kafe je karmički doživljaj. Ta delatnost stvara sećanje, a sećanje ima potencijal da stvori želju.
Želje, ponovno, stvaraju delatnost. Operacioni soft­ware vaše duše je karma, sećanje i želja. Vaša duša je skup svesti koja poseduje seme karme, sećanja i želje. Postajući svesni tog semena, posta­jete svesni generator stvarnosti. Postajući svesni svo­jih izbora, počinjete stvarati delatnosti koje su evolucionarne za vas i za one oko vas. A to je sve što trebate činiti.
Tako dugo dok je karma evolucionarna i za Sobstvo i za sve one na koje Sobstvo utiče, plod karme biće sreća i uspeh.

PRIMENA ZAKONA KARME ILI UZROKA I POSLEDICA
Aktiviraću Zakon karme obvezujući se na se­deće korake:
1. Danas ću, u svakom trenutku, svedočiti svome izboru. Jednostavnim svedočenjem, osvestiću svaki izbor. Znam da je najbolji način pripreme za bilo koji trenutak u budućnosti biti potpuno svestan sadašnjosti.
2. Kad god želim nešto da izaberem, zapitaću se dva pitanja:
"Kakve su posledice moga izbora?" i "Hoće li taj izbor doneti ispunjenje i sreću meni a isto tako i svima koji će biti pod njegovim uticajem?"
3.Tražiću vođstvo od svoga srca i upravljaću se osećanjem
 udobnosti i neudobnosti. Ako u trenutku izbora osećam udobnost, krenuću na­pred bez ograničavanja. Ako u trenutku izbora osećam neudobnost, zastaću i pokušaću videti posledice svog izbora unutrašnjim okom.
Ovakvo vođstvo osposobće me da donosim spontano ispravne odluke za sebe i za sve one oko mene.

1 коментар:

  1. Moje ime je Shira elijah, želim podijeliti radosnu vijest o svom životu sa svima i onima kojima je potrebna pomoć u braku/vezi. Patila sam šest godina, muž me napustio, a ja sam nastavila rađati drugu ženu samo zato što me njegova obitelj nije voljela, a jer mu nisam mogla roditi dijete, sedam godina sam plakala jer se muž razveo od mene. Tražio sam čaroliju da mi je oblak pomogao na netu. Sreo sam toliko mađioničara, svi su skupili novac a da mi nisu pomogli, ali 3. kolovoza 2021. vidio sam online donaciju dobrog mađioničara po imenu Dr. Alaba. Odlučila sam ga kontaktirati kada sam ga kontaktirala, rekao mi je da je moj problem riješen jer sam ga kontaktirala, ispričala sam mu sav svoj problem i obećao mi je pomoći da vratim muža. Dr alaba me uputio i pokazao što da radim tako da ja slijedim sve upute i radim ono što je tražio nakon tri dana rekao mi je da će me muž nazvati prije nego što zaspim taj dan i ispričati se. Kad mi je sve ispričao, nazvao me muž i zamolio da mu se vratim nakon šest godina razvoda. Danas dijelim ovu poruku jer želim da svijet zna i da je to dobar posao, a također sam jako sretna što sam trudna i za one od vas kojima je potrebna pomoć, problemi na poslu ili napredovanje kontaktirajte dr. Alabu danas i riješite svoj problem ovdje je email: dralaba3000@gmail.com ili whatsapp/viber s njegovim brojem telefona: +1(425) 477-2744, obećavam vam da će vaš problem biti riješen

    ОдговориИзбриши