Translate

среда, 4. септембар 2013.

DRUGI DUHOVNI ZAKON USPEHA - Deepak Chopra

Drugi duhovni zakon uspeha je Zakon davanja.
Taj bi se zakon takođe mogao zvati i Zakonom davanja i primanja jer svemir deluje putem dinamične razmene. Ništa nije statično. Vaše telo nalazi se u stanju stalne dinamične razmene sa te­lom svemira; vaš um nalazi se u stanju dinamičnog međudelovanja sa umom kosmosa; vaša energija je izraz kosmičke energije.
Tok života nije ništa drugo nego harmonično međudelovanje svih elemenata i sila koji oblikuju polje postojanja. Ovo harmonično međudelovanje elemenata i sila u vašem se životu ispoljava kao Zakon da­vanja. Budući da se vaše telo, duh i svemir nalaze u
stanju stalne i dinamične razmene, zaustavljanje toka energije je poput zaustavljanja cirkulacije krvi.
Kad krv prestane teći, počinje se zgrušavati, koagulirati, zaostajati. Zbog toga morate davati i primati da biste u svom životu održali kružni protok bogatstva i obilja ili bilo čega drugog šta želite.
 Novac je simbol životne energije koju razmenjujemo i životne energije koju koristimo a koja nastaje kao rezultat usluga koje
pružamo svemiru.
Stoga, ako bismo zaustavili kruženje novca ako je naša namera da ga zadržimo i gomilamo budući da se radi o životnoj energiji, zaustavili bismo takođe i njegov dotok. Da bismo osigurali da ta energija i dalje protiče, potrebno je održati njeno kruženje.
Kao reka i novac mora teći, inače postane ustajao, guši se i ubija svoju vlastitu životnu silu. Kruženje ga održava živim i vitalnim.
Svaki odnos predstavlja davanje i primanje. Da­vanje začinje primanje, primanje začinje davanje. Ono što je gore, mora sići; što odlazi, mora doći. Zapravo, da­vanje je jednako primanju jer su davanje i primanje različiti vidovi protoka energije u svemiru. Ako zausta­vite tok jednog ili drugog, ometate inteligenciju pri­rode.
Svako seme obećava hiljadu šuma. Međutim, seme se ne sme uskladištiti; svoju inteligenciju mora pre­dati plodnom tlu. Kroz davanje, njegova nevidljiva energija protiče u materijalno postojanje.
Što više dajete, više ćete primiti, jer ćete održavati kruženje obilja iz svemira u vlastitom životu.
Zapravo sve što ima neku vrednost davanjem se samo umnožava. Ono što se ne umnoži davanjem nije vredno niti davanja ni primanja. Ako u činu da­vanja osetite da ste nešto izgubili tada dar nije zaista dat i neće se povećati. Ako dajete bez volje, iza takvog
davanja nema energije.
Najvažnija je namera iza vašeg davanja i primanja.
Namera uvijek mora biti stvaranje sreće za onog koji daruje i za onog koji prima, jer sreća podržava i održava život pa tako stvara dobitak. Vraćanje je izravno srazmerno davanju samo ako je davanje  iz srca. Zbog toga čin davanja mora biti rado­stan, duh vam mora biti u takvom stanju da se raduje samom činu davanja. Na taj se način energija koja stoji iza davanja povećava mnogo puta.
Vežbanje Zakona davanja zapravo je vrlo jednos­tavno: ako želite radost, obradujte druge; ako želite lju­bav, naučite je davati; ako želite da vas cene i na vas obraćaju pažnju, upravo to dajte drugima; ako želite materijalno obilje, pomognite drugima da postanu bo­gati. Najlakši način da dobijete ono što želite
je da drugima pomognete dobiti ono što oni žele. Ovo načelo jednako je uspešno za pojedince, preduzeća, zajednice i nacije. Ako u svom životu želite biti blago­slovljeni dobrom, naučite dobrom tiho blagosloviti svakog drugog čoveka.
Čak i misao o davanju, misao o blagoslovu, ili jed­nostavna molitva, ima moć uticaja na druge. To je zato što je naše telo, u svom osnovnom stanju, loka­lizovan skup energije i informacije u svemiru koji se sastoji od energije i informacije. Mi smo lokalizovani skupovi svesti u svesnom svemiru. Reč "svest" znači više od same energije ili informacije, ona označava energiju i informaciju koja je živa kao misao.
Mi smo skupovi misli u mislećem svemiru. A misli imaju snagu preobražaja.
Život je večni ples svesti koja sebe izražava u di­namičnoj razmeni impulsa inteligencije između mikrokosmosa i makrokosmosa, između ljudskog tela i univerzalnog tela, između ljudskog uma i kosmičkog uma.
Kad naučite davati ono što sami tražite, aktivirate i oblikujete taj ples izuzetnim, energičnim i životnim pokretima koji čine večni ritam života.
Najbolji način aktiviranja Zakona davanja :
da biste započeli proces kruženja je odluka da ćete, kad god nekog susretnete, nešto dati. Nije potrebno da to bude materijalno; to bi mogao biti cvet, kompliment ili molitva. Najmoćniji oblici davanja nisu ma­terijalni. Darovi brižljivosti, pažnje, saosećanja, prih­vatanja i ljubavi najdragoceniji su darovi koje možete pokloniti, a ne koštaju ništa. Kad susretnete nekoga možete mu tiho odaslati svoj blagoslov, poželeti mu sreću, radost i smeh. Ta vrsta tihog davanja vrlo je snažna.
Kada sam bio dete, naučili su me a to sam i ja naučio svoju decu,  da nikada ne posećujem nikog a da ne donesem nešto. Mogli biste reći: "Kako da pok­lanjam drugima kad u ovom trenutku ni sam nemam dovoljno?"
Možete doneti cvet. Jedan cvet. Možete doneti poruku ili razglednicu na kojoj piše nešto povezano sa osećajima koje negujete prema osobi koju posećujete. Možete doneti kompliment. Možete doneti molitvu.
Odlučite da dajete kuda god išli, koga god videli.
Primaćete, toliko dugo, dok dajete. Što više dajete, imaćete više poverenja u čudesan učinak ovog zakona. I što više primate, više će da raste vaša sposobnost davanja.
Naša prava narav je narav obilja i bogatstva; bogati smo po prirodi jer priroda podržava svaku potrebu i želju. Ne nedostaje nam ništa jer je naša osnovna narav, narav čiste potencijalnosti i beskonačnih mo­gućnosti. Zato, morate znati da već sada, po nasleđu, živite u obilju, bez obzira koliko novca imate, jer izvor bogatstva je polje čiste potencijal­nosti  svest koja zna kako ispuniti svaku potrebu,
uključujući radost, ljubav, smeh, mir, harmoniju i znanje. Ako pre svega tražite to ne samo za sebe, već i za druge sve drugo će vam doći spontano.
PRIMENA ZAKONA DAVANJA
Aktiviraću Zakon davanja obvezujući se na sle­deće korake:
1. Kuda god išao, koga god susreo, poneću dar.
Dar može biti kompliment, cvet ili molitva.
Danas ću nešto dati svakome s kim dođem u do­dir i tako ću započeti proces kruženja radosti, bo­gatstva i obilja kroz svoj život i živote drugih ljudi.
2. Danas ću sa zahvalnošću primiti sve darove koje će mi život pružiti. Primiću darove prirode:
sunčev sjaj i ptičji cvrkut, prolećni pljusak ili prvi zimski snijeg. Biću otvoren primanju darova od drugih ljudi, bilo da je to u obliku materijalnog dara, novca, komplimenta, blagoslova ili molitve.
3. Obavezaću se da održim kruženje bogatstva kroz svoj život dajući i primajući najdragocjenije da­rove života: darove brižljivosti, saosećanja, prih­vatanja i ljubavi. Svaki put kada nekog sretnem
tiho ću mu poželeti sreću, radost i smeh.

1 коментар:

  1. Moje ime je Shira elijah, želim podijeliti radosnu vijest o svom životu sa svima i onima kojima je potrebna pomoć u braku/vezi. Patila sam šest godina, muž me napustio, a ja sam nastavila rađati drugu ženu samo zato što me njegova obitelj nije voljela, a jer mu nisam mogla roditi dijete, sedam godina sam plakala jer se muž razveo od mene. Tražio sam čaroliju da mi je oblak pomogao na netu. Sreo sam toliko mađioničara, svi su skupili novac a da mi nisu pomogli, ali 3. kolovoza 2021. vidio sam online donaciju dobrog mađioničara po imenu Dr. Alaba. Odlučila sam ga kontaktirati kada sam ga kontaktirala, rekao mi je da je moj problem riješen jer sam ga kontaktirala, ispričala sam mu sav svoj problem i obećao mi je pomoći da vratim muža. Dr alaba me uputio i pokazao što da radim tako da ja slijedim sve upute i radim ono što je tražio nakon tri dana rekao mi je da će me muž nazvati prije nego što zaspim taj dan i ispričati se. Kad mi je sve ispričao, nazvao me muž i zamolio da mu se vratim nakon šest godina razvoda. Danas dijelim ovu poruku jer želim da svijet zna i da je to dobar posao, a također sam jako sretna što sam trudna i za one od vas kojima je potrebna pomoć, problemi na poslu ili napredovanje kontaktirajte dr. Alabu danas i riješite svoj problem ovdje je email: dralaba3000@gmail.com ili whatsapp/viber s njegovim brojem telefona: +1(425) 477-2744, obećavam vam da će vaš problem biti riješen

    ОдговориИзбриши